Avatar billede scouzer Nybegynder
14. maj 2013 - 19:42 Der er 8 kommentarer

extract subs fra mp4

Jeg har forsøgt at extracte subs fra nogle mp4 filer via mp4box med kommandoen mp4box -srt trackid 4 input.mp4
men jeg kan ikke få det til at virke, nogen der ved hvad jeg gør galt
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
14. maj 2013 - 19:54 #1
Aldrig brugt programmet men det er nok ikke meningen du skal skrive trackid men nok nærmere :

mp4box -srt 4 input.mp4
Avatar billede scouzer Nybegynder
14. maj 2013 - 20:04 #2
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
15. maj 2013 - 00:49 #3
Der står også -out fileName.
Det betyder ikke du bare skal kopier det der står men du skal i stedet skrive det ønskede filnavn.

Er du sikker på din video har indbygget undertekster i srt format ?
Avatar billede scouzer Nybegynder
15. maj 2013 - 18:38 #4
Jeg har også prøvet med raw. Men jeg giver lige dit forslag et forsøg
Avatar billede scouzer Nybegynder
15. maj 2013 - 18:47 #5
jeg kan stadig ikke få det til at virke.
Jeg har omdøbt mp4 filen så den hedder input.mp4
Så jeg har prøvet med hele linjen:
mp4box -srt/-raw trackid 4 input.mp4 out undertekst.srt
den skriver bare Error - 2 input names specified, please check usage.

Jeg har prøvet at skrive det som de viser her uden held.

http://superuser.com/questions/393762/how-to-extract-subtitles-from-mp4-and-mkv-movies
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
16. maj 2013 - 02:36 #6
Hvis du kan finde en video på nettet med undertekster indbygget så kan jeg teste det.
Avatar billede scouzer Nybegynder
21. maj 2013 - 09:55 #7
ville jeg gerne, men jeg ved simpelthen ikke lige hvor jeg skal lede
Avatar billede scouzer Nybegynder
31. maj 2013 - 11:50 #8
jeg fandt et andet program som kan gøre det.
Men jeg vil gerne give dig point, hvis du smider et svar ind.