Avatar billede Thomasskjodt Nybegynder
13. maj 2013 - 20:20 Der er 1 kommentar

Hvordan får man AirPlay enheder til at spille samme musik?

Hejsa

Jeg har 2 AirPlay enheder - et sæt højtalere med AirPlay enhed forbundet til forstærker samt b&w højtaler med indbygget AirPlay.

Hvordan kan jeg køre samme musik ud af alle højtalere? Pt ser det ud som om jeg blot kan vælge 1 enhed ad gangen og ikke begge på samme tid.

Hilsen N
Avatar billede Blandy Praktikant
14. maj 2013 - 09:09 #1
Så vidt jeg ved, kan du kun spille til flere aitplay enheder via itunes på en pc/mac computer. En iphone/ipad kan kun sende til en enhed af gangen.