Avatar billede Christian_Marcussen Nybegynder
13. maj 2013 - 19:02 Der er 1 løsning

Hører lydbøger på Samsung Galaxy S3 - Lav lyd :-(

Hej allesammen

Jeg har netop investeret i et par Bose: http://www.bose.com/controller?url=/shop_online/headphones/noise_cancelling_headphones/quietcomfort_15/index.jsp

Disse skulle gerne gøre min oplevelse god, når jeg hører lydbøger fra Audible. Desværre er lyden ikke så god, som ventet og jeg har derfor forsøgt at kontakte Bose.

De gav følgende svar:

"Lige netop Galaxy er der problemer med , det er noget i deres design
der ligger en del info på nettet og med forslag til forskellige løsninger,
du kan skrive til Samsung evt."

- Jeg har derfor forsøgt at kontakte Samsung, men de mener ikke at der er en fejl i modellen.

Når jeg slår headsættet til min computer, så er det "umuligt" at have lyden på maks. pga. den højde lyd, men når jeg hører lydbog på mobilen, så er lyden altid på maks. og jeg ønsker altså at få den en tand højere.

Nogle der ved om dette på nogle måder kan lade sig gøre?

På forhånd mange tak for hjælpen :-)
Avatar billede Christian_Marcussen Nybegynder
07. august 2013 - 16:58 #1
Svar.