Avatar billede Blandy Praktikant
13. maj 2013 - 11:12 Der er 1 løsning

HF resistente antennekabler

Døjer med støj på mit digital sendesignal. Overvejde om det er LTE der gener mine antennekabler.

Ved disse HF-tætte kabler i elgiganten, men de koster 99 kroner for 1.5 meter.

Nogen der har erfaringer med harald nyborgs kabler, og er stofa og yousee godkendt det samme som HF sikring?

F.eks disse: http://www.harald-nyborg.dk/p3960/prof-antennekabel-3m-m-stik

Der er en væsentlig prisforskel, så det er værd at tage med når jeg skal bruge 5 meter kabel eller mere.

overvejer også om jeg evt skal skifte min antennedåse, men tager kablet i første omgang, om det rækker.
Avatar billede Blandy Praktikant
15. maj 2013 - 11:19 #1
Nå det var ikke meget hjælp der var at hente. Men kan fortælle at jeg købte det kable som linket til.

Og det var positivt. Har faktisk ingen støj på min kanaler længere. og kan lige pludselig se TV2 FRI uden stillbillede.

Så det er ikke helt humbug det med at LTE driller på de 800Mhz i vores kalber;)