Avatar billede endurancel Novice
04. maj 2013 - 07:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 ændre bruger

Hej
Jeg har en pc med windows 8.
Desværre fik jeg oprettet den med mit brugernavn, som er tilknyttet min gmail konto.
Det vil jeg gerne ændre til en anden email, som også er en Windows live konto.
Naturligvis kan jeg bare oprette en ny konto, men mister jeg vil gerne beholde mine dokumenter, indstillinger mv., som jeg har på nuværende konto.

Takker

Endurancel
Avatar billede 220661 Ekspert
04. maj 2013 - 07:31 #1
Bruger ikke Win 8 her.
Kan du ikke redigere i navnet inde fra brugerkonti i kontrolpanelet?
Er der noget i denne tråd du kan bruge?
http://www.nettipsforum.dk/windows-8-login_topic21530.html
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2013 - 09:16 #2
prøv at gå ind i Settings - Change PC setting - User - More account setting online, skift din Primære konto. Det kan være 48 timer om at træde i kraft. Jeg har en engelsk udgave af W8. Om det virker ved jeg ikke
http://i.imgur.com/4DEqYoT.png
Avatar billede endurancel Novice
06. maj 2013 - 09:22 #3
220661 kan du angive et svar - det er nok det der kommer tættest på et svar.

Tak til jer alle.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. maj 2013 - 15:44 #4
Svar