Avatar billede Natus Nybegynder
03. maj 2013 - 12:24 Der er 4 kommentarer

Spørgeskema om trivago

Hej Allesammen!
Jeg håber i kan hjælpe mig lidt.
Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive min hovedopgave, der omhandler trivago og hotel søgemaskiner. I den forbindelse har jeg lavet et spørgeskema, hvor jeg har brug for lidt hjælp til at få en masse svar. Alle svar er anonyme og det tager kun få minutter at udfylde.
På forhånd tusinde tak for hjælpen! :)

http://iprix.dk/?SMExt=SMSurvey&SMSurveyForm=survey&SMSurveyId=3be524e3553a2c1552098fc3810d63e5
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2013 - 12:47 #1
Done
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
03. maj 2013 - 16:23 #2
Also Done :)
Avatar billede Natus Nybegynder
04. maj 2013 - 11:03 #3
Mange tak svarene indtil videre, det sætter jeg stor pris på! :)
Avatar billede JonathanPo Nybegynder
04. juli 2013 - 10:37 #4
Done! :) Du har sikkert allerede søgt lidt rundt, men måske kan du finde ekstra oplysninger inde på deres egen hjemmeside? http://www.trivago.dk/company.php?pagetype=3

Jeg skrev selv en opgave om Ryanair, og der fandt jeg en masse oplysninger på deres egen side.
Held og lykke :)