Avatar billede Chenowen Nybegynder
01. maj 2013 - 18:11 Der er 2 kommentarer

Fejlmelding til "Solver"-funktionen (Solver.xlam)

Hej Eksperter,

Efter jeg har opdateret mit office 2011 til Mac, oplever jeg et problem i excel med solver-funktionen! Når jeg åbner excel kommer den med følgende besked:

Solver.xlam kan ikke åbnes i Excel, fordi en del af indholdet ikke kan læses. Vil du åbne og reparere projektmappen?

Ligemeget hvad jeg vælger kommer Solver'en ikke til at fungere, så mit spørgsmål er, om der er andre der har oplevet samme problem, og i givet fald, hvordan i har løst det? Håber på der er nogle der kan hjælpe

- Jeppe
Avatar billede gnowak Nybegynder
20. maj 2013 - 09:36 #1
Hej Jeppe.

Har du husket, at indlæse problemløseren(Solver)?
http://office.microsoft.com/da-dk/excel-help/indlaese-tilfojelsesprogrammet-problemloser-HP010342660.aspx

VH. GrN.dk
Avatar billede Chenowen Nybegynder
14. juni 2013 - 22:47 #2
Hej GrN.dk

Undskyld det sene svar!

Jep jeg har prøvet, godt nok ikk ud fra guiden i dit link, da den refererer til windows. Men ligemeget hvad jeg gør kan jeg simpelthen ikke få det til at virke, og det er KUN når jeg har opdateret officepakken, hvilket jeg synes er meget mærkeligt! Men der er nok ikk nogle der har oplevet samme problemer og kan hjælpe, desværre!

- Jeppe