Avatar billede lurup Ekspert
30. april 2013 - 23:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

rediger video fil MPEG-2-ts video ( .ts)

Hvilker program kan jeg rediger med her
video fil  MPEG-2-ts video ( .ts)
Vil gerne kunne klippe start og slut væk
Måske også kunne brænde til en dvd og endnu bedre hvis jeg fx kunne samle 3-4 filer il en dvd skive.
Må meget gerne være på dansk
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2013 - 08:25 #1
Har ikke selv prøvet Windows Movie Maker, som ligger i Xp under programmer -tilbehør.
Har du selv prøvet denne?
Avatar billede tbuch Juniormester
01. maj 2013 - 08:54 #2
erightsofts SUPER æder stor set alt og kan klippe dem til også - Den kan være svær at finde, da de gerne vil have lidt reklame tryk (den er jo gratis) men nederst på den side kan du downloade den http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html - direkte download link er her http://www.erightsoft.biz/GetFile.php?SUPERsetup.exe
Jeg har selv redigeret videoer i mange år og bruger denne, når de andre redigeringsprogrammer giver fortabt

Af købeprogrammer kan du også overvej pinnacle studio 15 eller 16. Jeg har "kun" 15 og her skal du lige omdøbe ts-filen til m2ts og så kan pinnacle lege med den. JEg har valgt pinnacles redigeringsprogram da den er på dansk og den har mange gode tastaturgenveje
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2013 - 10:22 #3
Hentede programmet i #2, og gik i gang med installtion.
Valgte at bruge brugerdefineret da jeg ikke ville have toolbar med.
Opdagede at programmet også ville have at jeg skulle installere RegCleanPro, som jeg overhoved ikke vil kendes ved. Det kunne jeg dog heldigvis også fravælge,så det valgte jeg.
Stoppede dog når jeg nåede hertil:
http://gratisupload.dk/vis/695881
Ved ikke om der er noget i det, men skal man bruge så mange krumspring for at få installeret et program, hopper jeg af.
Havde man nu valgt bare at trykke enter ved hever forespørgsel, så havde man fået en masse på computeren som ikke var meningen.
Jeg vil med dette ikke sige at det svar der er lagt ikke kan bruges, men man skal bare lige passe på hvad man accepterer at installere.
Avatar billede tbuch Juniormester
01. maj 2013 - 10:29 #4
Helt enig - Programmerne er ikke skadelig, men man skal vide hvad man gør, hvis man ikke gider at prøve dem. Jeg har dog aldrig i 5 år haft problemer med at bruge programmet alene.
Det er også ret kendt i den store verden - så på den måde er der ikke noget fy

Men igen det har også irriteret alt det man skal igennem for at få lov til at bruge det - men det må man så se som et alternativ til at betale for det. Det er oven i købet også særdeles besværligt bare at finde download linket - hvis du bare prøver at skrive "erightsofts SUPER" i google
Men jeg har i mere end 10 år erfaring med redigeringsprogrammer og det er derfor jeg alligevel vil mene det er værd at få downloadet - jeg har ikke fundet noget gratis der er bedre (men smag og behag spiller jo også ind her)
Avatar billede lurup Ekspert
01. maj 2013 - 19:28 #5
Finder der en betaling program der er til at betale sig fra ???
Hvilke ??
Måske på dansk ???
Avatar billede 220661 Ekspert
02. maj 2013 - 17:33 #6
Kender ikke nogle nye programmer man kan redigere i. Har selv et Ulead program der er 8 år gammelt, som jeg brugte i sin tid som harddisk optager. Dette kunne kan redigere i, og lave menuer.
Det her er det nyeste fra Ulead:
http://www.corel.com/corel/product/index.jsp?pid=prod3430136&cid=catalog20038&segid=896&storeKey=us&languageCode=en
Er det en "try before you buy" udgave kan du jo prøve programmet om det virker.
Vil dog tro det er på engelsk.
Men er det udført på ca. den samme måde som MovieFactory 4 som jeg har, er det en let brugerflade at arbejde i.
Avatar billede lurup Ekspert
04. maj 2013 - 00:42 #7
220661

Tak vil du svare ???
Vil prøve at lære dette program at kende
Avatar billede 220661 Ekspert
04. maj 2013 - 06:47 #8
Ok. Held og lykke med det.