Avatar billede SciXT3CH Nybegynder
29. april 2013 - 17:48 Der er 3 kommentarer

Min lyd virker ikke? Windows 8 Pro

Jeg har en computer med Windows 8 installeret, men lige pludslig stoppede min lyd med at virke. Intet er blevet lavet om på kablerne, intet lavet om i Sound Manager, Lyden er slået til og ikke fra <-- Allerede checket. Den viser at alt virker som det skal, men intet virker som det skal. Jeg har også prøvet at genstarte op til flere gange og geninstallere Realtek driveren, skifte Audio stik bag på computeren, men intet virker. Lydenheden er også sat til standardlydenhed & aktiveret.

Hvordan fixer jeg det?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. april 2013 - 18:38 #1
døde højttalere? prøv at sætte hovedtelefoner til stikket i stedet - virker de, så er det strømforsyningen til højttalere, der er død.
Avatar billede SciXT3CH Nybegynder
29. april 2013 - 19:30 #2
Har allerede prøvet at sætte en MP3-afspiller til højtalerne, og de virker fint. Selvom jeg sætter et headset i computeren, virker lyden ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. april 2013 - 20:59 #3
Har du gule anmærkninger i din enhedshåndtering?
Kunne måske være du skulle reinstallere chipsæt driveren også, da den måske også kan være skyld i det.