Avatar billede Kasperroed Praktikant
27. april 2013 - 21:28 Der er 12 kommentarer

Ny gamer pc

Hey alle sammen

Jeg har haft konfirmation, og har dermed fået en del penge. Derfor vil jeg gerne købe mig en gamer pc. Mit budget for selve computeren er ca. 7500. Har kigget på følgende:

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/stationar-computer/ACDTSJPEQ099/acer-aspire-predator-g3-stationar-computer-ag3620

Hvad siger i til den? Jeg skal bruge den til gaming af spils som black ops 2, counter strike, pro cyckling manager osv.

Jeg har ikke så meget forstand på computere, men syntes at denne ser fin ud? :-)
Avatar billede SciXT3CH Nybegynder
27. april 2013 - 21:33 #1
Hehe. Den du har fundet der er en fin computer, men du giver lidt for meget for prisen, ville jeg sige.

Prøv at se den her;
http://www.sharkgaming.dk/shark-brutality.html

Intel i5-3570K Processoren er blandt verdens bedste Gaming-CPU'er til prisen og den her er endda med vandkølings system som er perfekt til gaming.

MSI GTX 660 TWINFROZR III er et fantisk skærmkort til gaming med SLI.

8 GB DDR3 1600MHz Ram er perfekt til gaming og kan altid opgraderes.

CoolerMaster GX Series med 550W er en rigtig PSU til gaming, og er højt anbefalet.

Dens harddisk har 500 GB (0.5TB) plads til spil, som burde være fint til de 20-40 spil, og kan også altid opgraderes til en fornuftig pris.

Computeren har et ekstremt fedt design udefra & indefra.

Med venlig hilsen:
SciXT3CH
Avatar billede SciXT3CH Nybegynder
27. april 2013 - 21:33 #2
Du giver lidt for meget for computeren**

Hehe, ikke prisen.
Avatar billede andersx Nybegynder
27. april 2013 - 21:46 #3
Jeg kan varmt anbefale mm-vision
Avatar billede ChrW Nybegynder
27. april 2013 - 22:37 #4
Hej Kasper
Den maskine du har set på mangler en del. Der er ikke noget grafikkort i den (dedikeret= er indbyget i cpuen) Men det værste er at der ikke er nogle ledige psi slots på motherboardet, for det betyder, at du aldrig vil kunne købe et godt grafikkort, og sætte ind. Derfor vil du hurtigt opleve at maskinen ikke lever op til dine forventninger. Så hvis du kun skal spille, så køb en Sony play station, som også kan vise blu ray.
Spar du bare op så du senere, kan købe eller bygge en selv.
M.v.h.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. april 2013 - 23:06 #5
Nu må i dælmer stoppe.

#1 Hvorfor skulle han dog vælge et langsommere grafikkort, GTX 670 vil lammetæve "dit" GTX 660.
#2 Vil du lige vise mig andre anerkendte mærkevare som har et GTX 670 til 7500 inc Windows.
Alt i alt 2 værdiløse posts, utroligt du bliver ved at vejlede folk så ringe at de risikere at spilde deres penge, det er jo post efter post SciXT3CH.

#4 Hvad med det GTX 670m der sidder i, tæller det ikke ??

Opretter prisen er fin og det samme er pcen, GTX 670m er et rigtig rigtig fint grafikkort som gør du vil kunne slå pcen i post #1 uden problemer i spil.
Weekendprisen på 7500 er god.
Pcen er ikke de 12000 kroner værd, men 7500 kroner er biligt for den.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. april 2013 - 23:46 #6
#4
PS. Dedikeret er ikke et indbygget som bruger af system-RAM, lige tværtimod.  ;-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. april 2013 - 23:50 #7
***#4 Hvad med det GTX 670 der sidder i, tæller det ikke ??
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. april 2013 - 23:59 #8
Den opretter har fundet er inc SSD og pæn stor HDD...

Type harddisk - HDD 1     SSD
Lagringskapacitet     128 GB
Type harddisk - HDD 2     SATA
Lagringskapacitet HDD 2     1 TB (1000 GB)

Det sammen med GTX 670 og en fornuftig Intel CPU (dog ikke 3570K), gør den til weekendens bedste køb i sin ydelsesklasse.
Avatar billede Kasperroed Praktikant
28. april 2013 - 13:40 #9
Tusind tak for alle svarene. Er der dog ikke en der vil fortælle mig om det er en god ide at købe den computer jeg linkede til? Jeg syntes ikke i virker helt enige :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. april 2013 - 11:35 #10
Det VAR en god deal.

I går (weekenden) var prisen 7500 kroner hvilket var et godt køb, nu er den 12000 kroner og ikke mere et godt køb.

Hvis du nærlæser, så vil du finde fejl i de post der afviste dit ellers gode køb.

Du var for langsom.
Avatar billede Kasperroed Praktikant
29. april 2013 - 21:25 #11
Jeg har købt den ;-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. maj 2013 - 08:40 #12
Tillykke med dit gode køb.  :-)