Avatar billede soerenmj Nybegynder
26. april 2013 - 15:23 Der er 5 kommentarer

Kan en 4g telefon også køre på 3g

Hej eksperter! ;)
Jeg har tænkt mig at købe en Samsung Galaxy s3 4g!
Jeg regner med måske at starte med et 3g abonnement, og tænkte på om man godt kunne det med en 4g telefon? ;)

Jeg ved godt de går ned på 3g når man har en samtale og så skifter om til 4g, men kan man godt køre 3g hele tiden? :)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
26. april 2013 - 15:48 #1
man plejer at kunne aktivere om den skal kunne køre LTE, på en iphone er der en funktion der gør det, så mon ikke der også er det på en S3'er
Avatar billede mr-bob Nybegynder
26. april 2013 - 15:50 #2
men noget helt andet, hvor kan man købe et 3g abonnement? altså et der ikke kan køre på LTE?

det er normalt ikke noget man skal betale ekstra for. Det er bare med fra Operatøren
Avatar billede mr-bob Nybegynder
26. april 2013 - 15:54 #3
men ellers her er en guide til at slå LTE fra på en samsung glaxy S3.

1. From the home screen press the menu key
Select Settings

2. Select More Settings

3. Select Mobile Networks

4. Select Network Mode

5. Select CDMA to disable LTE Mode. To enable select LTE/CDMA.

6. Select OK to reboot and apply settings.

7. The device will now reboot.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2013 - 16:38 #4
Oister har masser af 3g (inkl turbo), så det sælges stadig.
Avatar billede soerenmj Nybegynder
26. april 2013 - 19:28 #5
Hvad sælges stadig?? ;)
3g sælges stadig,selvfølgelig.. eller hvad snakker i om? ;)
Turbo?