Avatar billede gmras Nybegynder
26. april 2013 - 09:51 Der er 2 kommentarer

separering af emails fra samme udbyder (Yousee)

Hej.
Søger en løsning på, at 2 brugere med samme udbyder (yousee) modtager hinandens emails. Bruger utrolig megen tid på at slette uvedkommende mails.

Hvorledes separerer man 2 brugeres emails på henholdsvis ipad mini, iphone4, samsung galaxy gf-5360 og samsung galaxy 2 tab 10.1
Begge mailadresser ender således: ....@webspeed.dk. Vil helst ikke ændre disse.

Har søgt hjælp hos yousee, apple og samsung support uden at få løsning på problemet.
Findes der en sådan, så H J Æ L P.

vh gmras
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. april 2013 - 12:26 #1
Giv hver bruger sin egen nye email-adresse - gerne helt uden om webspeed.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2013 - 14:45 #2
lav en regel (på server/webmail til webspeed-konti), så alle til
peter@webspeed.dk
sendes videre til en gmail-konto uden at gemmes på webspeed.
Peter henter så KUN sin mail derfra, men har opsat gmail, så den svarer med originalt navn og via webspeed-smtp.

Men I burde have hver sin (fx gmail/outlook) konto, så I var uafhængige af hinanden og udbydere.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester