Avatar billede gmras Nybegynder
26. april 2013 - 09:51 Der er 2 kommentarer

separering af emails fra samme udbyder (Yousee)

Hej.
Søger en løsning på, at 2 brugere med samme udbyder (yousee) modtager hinandens emails. Bruger utrolig megen tid på at slette uvedkommende mails.

Hvorledes separerer man 2 brugeres emails på henholdsvis ipad mini, iphone4, samsung galaxy gf-5360 og samsung galaxy 2 tab 10.1
Begge mailadresser ender således: ....@webspeed.dk. Vil helst ikke ændre disse.

Har søgt hjælp hos yousee, apple og samsung support uden at få løsning på problemet.
Findes der en sådan, så H J Æ L P.

vh gmras
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. april 2013 - 12:26 #1
Giv hver bruger sin egen nye email-adresse - gerne helt uden om webspeed.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2013 - 14:45 #2
lav en regel (på server/webmail til webspeed-konti), så alle til
peter@webspeed.dk
sendes videre til en gmail-konto uden at gemmes på webspeed.
Peter henter så KUN sin mail derfra, men har opsat gmail, så den svarer med originalt navn og via webspeed-smtp.

Men I burde have hver sin (fx gmail/outlook) konto, så I var uafhængige af hinanden og udbydere.