Avatar billede zimon Nybegynder
13. august 2001 - 14:20 Der er 1 løsning

Office problem

Lige pluselig kunne jeg ikke komme ind i office, så jeg ville afinstallere det og så installere det igen. Men jeg kunne hellere ikke afinstallere det. så slettede jeg alle de filer jeg kunne finde der havde noget med office at gøre også de keys i regedit.
har også kørt microsoft regedit

nu da jeg prøver at installere office sker der ikke noget når jeg dobbelt trykker på setup iconet på cd\'en
jeg har også prøvet at kopier office cd\'en ind på hd\'en der sker heller ikke noget ?
hvad kan der være sket ? og hvad kan man gøre
Avatar billede zimon Nybegynder
13. august 2001 - 16:13 #1
lige meget . jeg ominstallere