Avatar billede denny Nybegynder
23. april 2013 - 11:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

File write - Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")

Hej,

Jeg har bruge for at skrive på file via "FileSystemObject" og jeg kan godt få det til virker på lokal server (i.e.filnavn = "../data/test.txt") men hvordan gøre man hvis man skal skrive på en shared folder på et andet sted. jeg har prøvet med (filenavn="\\servernavn\sharedfolder\test.txt") men det virker :(
Avatar billede olebole Juniormester
23. april 2013 - 14:58 #1
<ole>

Du har vist lige et hav af åbne spørgsmål, du først bør forholde dig til  *o)

/mvh
</bole>
Avatar billede denny Nybegynder
23. april 2013 - 16:11 #2
jeg er ikke hele med.
Avatar billede olebole Juniormester
23. april 2013 - 16:23 #3
Hvis du efter 10 år med en profil endnu ikke har læst FAQ'en, er det nok ved at være på tide
Avatar billede denny Nybegynder
01. maj 2013 - 17:11 #4
Fik løst det selv.