Avatar billede LauLauritzen Juniormester
22. april 2013 - 11:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash fryser

I land tid har min pc, eller måske rette min(e) browsere (Firefox og IEX) opført sig mærkeligt.

Flash fryser, med mindre jeg flytter musen ind i vinduet og bevæger musen ??. Lige så snart jeg ikke bevæger musen, stopper flash ?

Har opdateret flash, ryddet op med CCleaner og fravalgt HARDWARE ACCERATION.

Hvad går galt ?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2013 - 16:53 #1
Prøv at fjerne flash med Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.
Hent og installer en frisk flash player
Avatar billede LauLauritzen Juniormester
24. april 2013 - 07:00 #2
Din løsning hjalp på min IEX browser, men ikke på FIREFOX, så plugin'en til FIREFOX må være fejlbehæftet. Jeg kan se i FIRAFOX at der ER installeret en ny version af flash, men det har altså ikke hjulpet. Så må jeg bare bruge IEX, selvmom det ikke huer mig.
Mvh. Lau
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2013 - 15:39 #3
Ok.Jeg lægger et svar som du evt kan bruge til at lukke med.

Ps Jeg bruger Filehippo Update Checker til at holde øje med opdateringer på min pc.
http://www.filehippo.com/updatechecker/
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2013 - 15:40 #4
Den holder øje med opdateringer til mange af de programmer som er installeret. Flash og Java inkluderet.