Avatar billede christianthomsen Nybegynder
21. april 2013 - 15:48 Der er 3 kommentarer

Lagger ekstremt

Hej folkens. Dette problem har efterhånden stået på i et par måneder eller 3, problemet er at når jeg er på f.eks. youtube lagger youtube videorne konstant altså de fryser i et kort øjeblik og fortsætter igen.. det er værst når jeg spiller spil. Når jeg spiller League of Legends kommer det ikke ligeså ofte som når jeg spiller lidt tungere spil som Diablo 3, hvad skal jeg gøre? det er ved at drive mig fuldstændig til vanvid.
Jeg har en stationær computer fra sharkgaming og jeg kører med razors gamebooster når jeg spiller, jeg har firewall slået fra og jeg kører med ethernet stik.

tak på forhånd//
Christian
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. april 2013 - 19:59 #1
Oplys alle detaljer om din pc og om din netforbindelse.

Hvordan kører andre pcer hvis de forbindes til dit net ?
Avatar billede christianthomsen Nybegynder
21. april 2013 - 22:51 #2
Kan du være mere spicifik? Jeg aner ikke hvilke oplysninger jeg skal give dig. Hvad jeg ved har der ikke været nogle problemer for andre. Jeg kan give dig denne analyse af mit internet:
http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca253f-7888-45e7aad4-ad46-4c8d-9717
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. april 2013 - 07:31 #3