Avatar billede musti776 Nybegynder
20. april 2013 - 21:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Søger udvikler til udvikling af app til iphone/android

Hej, jeg søger en udvikler med erfaring (evt. indenfor OCR) til udvikling af mobil app til ios og android.

Personer der er intresseret er velkommen til at smide en mail til mustiodk'at'gmail'dot'com med en kort beskrivelse af jer selv/ jeres erfaring.

Opgaven kan jeg desværre ikke beskrive her men kort fortalt vil app'en bygge på en OCR hvor der skal aflæses noget data og efterfølgende gemmes.

Lad mig høre fra jer.

Mustafa
Avatar billede Blueeyez Mester
20. april 2013 - 21:38 #1
Ved ikke om du finder mange ios udviklere herinde, men prøv evt her: http://iphoneguide.dk/
Avatar billede musti776 Nybegynder
20. april 2013 - 22:21 #2
Tak for input. Ser heller ikke ud til at der er ret meget aktivitet der men prøver lige alligevel.
Avatar billede Paranoir Nybegynder
20. april 2013 - 22:32 #3
Eller endnu bedre: http://www.amino.dk/
Avatar billede musti776 Nybegynder
18. maj 2013 - 23:51 #4
blueeyez og paranoir, i er velkommen til at smide et svar så jeg kan få lukket tråden..

pft.
Avatar billede musti776 Nybegynder
04. juni 2013 - 08:09 #5
lukker
Avatar billede kragekjaer Praktikant
06. juni 2013 - 13:56 #6
Hejsa.

OCR er lige mig, kig på www.kragekjaer.dk, der vil du også finde et link til min app i AppStore til to apps som benytter OCR, TravelOffline og Camtranslator Pro
Avatar billede musti776 Nybegynder
06. juni 2013 - 15:58 #7
Hej Dennis,
jeg ville ønske at du havde dukket op for et par uger siden da jeg ville ha undgået en hel del sved og svie de sidste par uger.. :) Jeg har nu fundet nogle folk fra udlandet til at løse opgaven da jeg både skal have udviklet android og ios version på samme tid (tror ikke du udvikler til android eller...?). Men uanset hvad kan jeg altid bruge en dygtig udvikler til evt. nye projekter eller optimering af eksisterende apps så jeg vil helt sikkert tage fat i dig i løbet af de nærmeste dage..

Vh. Mustafa
Avatar billede kragekjaer Praktikant
06. juni 2013 - 23:30 #8
Hejsa.

Det gør du bare :-)
Avatar billede kragekjaer Praktikant
06. juni 2013 - 23:30 #9
Iøvrigt udvikler jeg til Android også
Avatar billede JesperSHansen Nybegynder
11. september 2013 - 13:19 #10
Vi har 2 udviklere siddende, med speciale i Android & iPhone apps. Du kan læse mere her: http://redweb.dk/apps-til-iphone - http://redweb.dk/apps-til-android - Hvis du ikke allerede har fundet én :-)