Avatar billede mpp Nybegynder
19. april 2013 - 18:25 Der er 1 kommentar

Aperture..Adjustment låst. Hjæælp

Hej med jer

Min Aperture adjustment er låst. Ja faktisk er der slet ingen ting på siden hvor jeg normalt redigere. Billederne er der stadigvæk.

Sad og rodede lidt med fremvisning af billeder i går. Tænker jeg er kommet til at trykke på en knap der har fået adjustment til at forsvinde.

Jeg skal aflevere billerder i morgen, så har brug for hjælp hurtigst muligt ;-)

På forhånd Tak
Marianne
Avatar billede 220661 Ekspert
20. april 2013 - 09:33 #1
Hmm du har desværre lagt dit spørgsmål i en uheldig kategori.
Kategorien her omhandler Eksperten under generelt.
Burde have brugt programmer-billedbehandling.

Hvis det er programmet du mener der kunne være problemet kunne du prøve at systemgendanne til før du lavede "ændringen".
Kunne tænkes den gik tilbage til "gamle" indtilliger.
Men jeg ved ikke så meget om det, da jeg ikke roder med dette.