Avatar billede Posten50 Praktikant
19. april 2013 - 11:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 har svært ved at sende og modtage mail

Hej. Jeg har problemer med min outlook 2007, jeg har svært ved at modtage mails og den er meget langsom til at åbne/opstart.
Har på fornemmelsen at der også er mail der dukker op senere end jeg har modtaget dem.
Kører Win7 på min bærbar HP pc.
Avatar billede vino0040 Nybegynder
19. april 2013 - 11:59 #1
hvis du mener at det går langsomt så må det være din bærbar eller selve det program som du kører der er noget galt med..:)
Avatar billede Posten50 Praktikant
19. april 2013 - 12:34 #2
Nej - der var ikke meget svar/løsning, det kan vist kun være en kommentar!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. april 2013 - 12:34 #3
Hej.

  Hvis du kigger på tidsstemplet på dine indgående mails, kan du se om der rent faktisk er en forsinkelse. At laptoppen er lang tid om at starte op, kan der være mange årsager til. Hvor lang tid går der f.eks. fra du tænder den til der står "Press Ctrl-Alt-Del to log on" og hvor lang tid går der fra dette og til din desktop er på plads? Oplever du at andre programmer er sløve eller er det kun Outlook?

De bedste hilsner
19. april 2013 - 12:34 #4
... lidt mere info ?

...svært ved at modtage mails og den er meget langsom til at åbne/opstart.... ?

---
Avatar billede Posten50 Praktikant
19. april 2013 - 12:46 #5
Hmm, lige nu er det ummiddelbart kun outlook der er langsom, synes faktisk at min HP altid har været rimelig sløv ved opstart!
Avatar billede ptj_11 Forsker
19. april 2013 - 16:51 #6
Prøv at køre "Scanpst.exe" på din/e pstfil/er
/ptj_11
Avatar billede Posten50 Praktikant
20. maj 2013 - 07:44 #7
Lukker