Avatar billede Batman25 Nybegynder
17. april 2013 - 20:51 Der er 8 kommentarer

Undertekster virker ikke på mit tv, når jeg sætter mit USB til

Hej
Har et LG 42LF2500, og har for nyligt får lavet det om til, at man nu kan bruge den usb adgang bag på den, til at se film osv.
Men underteksterne virker bare ikke! De er i srt. format, og er kaldt det samme som film titlen.

Det skal lige sige, at jeg har en enkelt film, hvor at underteksterne virker! Så det er altså muligt. Men med alle mine andre film virker det ikke?

Håber der er at venlig sjæl der kan hjælpe.
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2013 - 21:09 #1
Ændre en film og undertekst til og hedde test

Hvis det løser det er det nok noget med deres navne...
Avatar billede lclemens Nybegynder
17. april 2013 - 21:17 #2
Hvis du sammenligner en der virker med en der ikke virker i notepad, er de så samme format? Kan ses ved at trykke gem som
17. april 2013 - 21:21 #3
Tanke: Max 8+3 (otte) tegn i filnavnet ?

---

Hvor kommer disse film / srt filer fra ?  ;-)
Avatar billede Batman25 Nybegynder
17. april 2013 - 21:46 #4
Har lige prøvet at ændre det, men det virker ikke ? :)
Jamen det er fundet inde på subscene.com
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2013 - 22:11 #5
Tag den der virker åbn med notepad og tag en af dem der ikke virker og smid os i notepad ser du ingen forskel ud over teksten, så lav en kopi af den du kan se og smid indholdet af en der ikke virker over i den og ændre navnet på filen og se om det hjælper :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2013 - 14:10 #6
nu er tv jo ikke lavet til at understøtte pirat film fra nettet..
og .srt er ikke en standard i nogle tv. det er noget som visse afspillerprogrammer kan vise.
Avatar billede Batman25 Nybegynder
24. maj 2013 - 16:01 #7
super
Avatar billede Batman25 Nybegynder
24. maj 2013 - 16:02 #8
hvordan giver jeg point ?