Avatar billede CL88 Nybegynder
16. april 2013 - 21:53 Der er 5 kommentarer

Sgr web-udvikler til lille opstarts projekt....

Hej,

Jeg søger en web-udvikler til at hjælpe til med et lille opstarts projekt. - Send endelig en PM, hvis I skulle ha et spørgsmål eller to omkring projektet

- Håber at hører fra jer!! ;)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2013 - 22:00 #1
Du bør nok uddybe mere herinde hvad det er og hvilke sprog der skal benyttes... Virker ikke just interessant..

Blot en kommentar, overvåger ikke tråden!
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2013 - 22:24 #2
Skriv evt. inde på www.amino.dk og beskriv din opgave. Det er et forum fuld af freelancere og folk med gang i den til nye projekter.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. april 2013 - 00:08 #3
Hvorfor beskriver du ikke bare projektet.
Avatar billede computerlab Nybegynder
02. juni 2013 - 21:59 #4
Eller luk tråden...
Avatar billede CL88 Nybegynder
05. august 2013 - 15:01 #5
Hey drenge,

Jeg beklager at jeg ikke har været ved computeren, der har været ret tralvt!

Jeg søger som sagt web-udvikle der har lyst og mod på at starte en ny virksomhed, sammen med nogle andre. Virksomheden skal lave online koncepter, service mm. Der er på nuværede tidspunkt ikke nogle restriktioner hvilket sprog der arbejdes med. - Det ville være en fordele at du er bosat på sjælland, men ikke et krav. Vi leder efter en der kan komme ind og hjælpe med at starte firmaet op.

Det første system; Skal ha bruger/kunder oprettelse, administra osv. mulighed for betaling, nyhedsbrev, som mulighed for at sende en nyhedsmail ud til en store mængde modtager.

Så hvis det er noget for dig, ville jeg være yderst taknemlig hvis du tager kontakt, dertil ville der blive givet mere information - Kan du anbefale en ville det også være yderst taknemligt!!

- Casper