Avatar billede chrisolras Nybegynder
16. april 2013 - 16:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overførelse af billeder

Jeg er løbet ind i et problem, som jeg ikke har set før, det er hvis jeg eks.vis opretter annoncer på DBA eller Gul Og Gratis, når jeg så vil overføre billeder til annoncen og trykker gennemse, så kommer der kun en del af mine fotomapper frem, (og de ligger på pc,en som de plejer)og DBA siger det er ikke fra deres side problemet opstår, Hvad kan det være ?
Jeg har fornyeligt opdateret eksplore til version 10, kan der være noget med indstillingerne her ?
Det der bare er mærkeligt er at der fremkommer 3 mapper ud af 6 når jeg åbner hovedmappen.

Jeg har Windows 7
Avatar billede NielsErikK Juniormester
16. april 2013 - 16:59 #1
Luk selv spørgsmålet her.

Du er kommet til at poste i en kategori der omhandler fejl ved selve Eksperten.
Avatar billede chrisolras Nybegynder
16. april 2013 - 20:52 #2
Beklager, så prøver at lukke denne tråd