Avatar billede Tobi97 Novice
14. april 2013 - 17:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mundligt afgangs prøve engelsk hjælp!! :S

jeg ved ikke om det her er det rigtige forum at spørge om det her,
men det står sådan at jeg skal have lavet en engelsk disposition til mundlig eksamen, men jeg ved slet ikke hvordan man skal lavet det eller sætter det op, pga af Lock outen har vi nemlige ikke nået af få nogen papir eller få tid nede i skolen til at lave det. og vi akn ikke få fat i vores lærer så vi kan ikke spørge dem.

så nogen der gider at bruge 5 min på lige at forklare mig, det med opsætning og hvad den skal indeholde, (har kigget på Google, og fandt aldrig helt ud af hvordan det skulle sættes op eller havd den skulle indeholde)
Avatar billede Tobi97 Novice
14. april 2013 - 17:55 #2
mange tak :) det var til stort hjælp :)

ved ikke om du kan hjælpe med et andt spørgsmål så, jeg ahr valgt overemnet Next to society,
og jeg leder efter en gruppe/sekt ligesom amish, jeg har kun kunne finde mormonerne(staves), men det er jo ikke rigtigt ligesom amish,

og ku klux klanen kan det også godt høre inde under overemnet NeXT to society ? :D
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
14. april 2013 - 19:58 #3
Det kommer an på om du kan augmentere for det. Men ja, jeg vil mene det kan gå under Next to society. Lige en til til hvis du bruger billeder, så husk at snakke om dem.
Avatar billede Tobi97 Novice
14. april 2013 - 21:08 #4
okk tak :)

smid lgie e tsvar så du akn åfet points :)
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
14. april 2013 - 21:29 #5
Held og lykke!
Avatar billede Tobi97 Novice
14. april 2013 - 22:23 #6
tak er sindssyg nervøs :( men ved ingen gang om jeg kommer op til eksamen pga Lock out