Avatar billede neffa Nybegynder
14. april 2013 - 13:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Der er ikke installeret en lydoutputenhed

Får beskeden:Der er ikke installeret en lydoutputenhed
Kan så genstarte nogle gange hvorefter lyden pludselig kommer tilbage. Har forsøgt at opdatere driver ved hjælp af Driver fighter uden resultat. Jeg ved aldrig hvornår jeg har lyd og om den er eller ikke er der ved næste genstart.
Hvad kan jeg gøre mere? (intern lyd) Jeg vil være meget taknemlig for lidt hjælp.
Vista home Basic
32-bit
service pack 2
14. april 2013 - 14:04 #1
Hvad siger/skriver ENHEDSHÅNDTERINGEN ?

Er det sket 'pludseligt' ?

---

PS: "Driver fighter" tror jeg ikke liiiiige på ...
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2013 - 14:07 #2
#1 Enig.
Den her tror jeg meget mere på:
http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis)
+ fin guide fra Poko1:  http://gratisupload.dk/vis/676841/

Hvis problemet er driver.
Avatar billede neffa Nybegynder
14. april 2013 - 14:48 #3
Enhedshåndtering angiver intet omkring lyd pt.( Det var det første sted jeg så på.)Det er et stykke tid siden det skete og jeg kan desværre ikke sige hvad der kom forud. Måske afinstallering af noget. Fejlen er som sagt periodisk. Jeg kan genstarte 2- 3 gange og så er lyden der igen.
220661 @ Jeg vil prøve linket.
Avatar billede neffa Nybegynder
14. april 2013 - 15:51 #4
Efter kørsel af Slimdrivers kom lyden igen og overlevede 3 genstarter.
Jeg siger tak for tip men fandt aldrig ud af hvad jeg skulle bruge gratisupload.dk til
Avatar billede neffa Nybegynder
14. april 2013 - 15:54 #5
hmm jeg roder noget i det. Ville have uddelt point og lukket . Kan jeg få lidt hjælp?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2013 - 21:05 #6
Du accepterer dette svar. Og tak for point.
Video til hvordan du lukker: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2013 - 21:45 #7
På Gratisupload lå en guide som Poko har lavet til Slimdrivers.
Men du fik jo ikke behov for den heldigvis.
Avatar billede neffa Nybegynder
15. april 2013 - 03:08 #8
220661 @ du skulle jo også have haft point for hurtig svar.
hvordan mon man deler point?
Jeg kan meddele at lige meget hvor gammel man bliver holder man aldrig op med at undre sig ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
15. april 2013 - 16:16 #9
Jeg har fået de point der er tilladt. 200 er max point for en tråd.