Avatar billede xtouchtel Nybegynder
14. april 2013 - 10:35 Der er 2 kommentarer

opsætning af eurodns arecord???

Hej allesammen.

Håber at finde lidt hjælp herinde. Har købt et domæne på EURODNS som hedder xtouch.tel det er alt sammen meget godt. Problemet er nu at jeg også har købt en webkiosk løsning hos goldenplanet.
Goldenplanet skulle have installeret det hele således at jeg skulle kunne køre med mit xtouch.tel domæne men forklarer at før det virker skal jeg oprette noget de kalder arecord/DNS hos Eurodns.

Jeg har en ip adresse som skulle pege til kiosken men har ikke en klap forstand på hvordan jeg skal opsætte det.

Håber på at få lidt hjælp

Mvh Martin Nielsen
Avatar billede leif Seniormester
14. april 2013 - 12:26 #1
Normalt kan du ikke ændre din a record for et .TEL domæne (Dette er den viden jeg har)
Avatar billede leif Seniormester
14. april 2013 - 19:13 #2
Da .TEL er beregnet til fx. se: http://larsendata.tel/