Avatar billede NFS Nybegynder
13. april 2013 - 18:05 Der er 9 kommentarer

Sims 3 - "The Sims 3 er holdt op med at fungere"

Hej! :)
Jeg har det problem, at mit sims holder op med at virke!
Jeg kan fint spille i to timer uden at gemme, men når, at jeg så skal til at gemme, fryser den, hvor den bagefter lukker ned, og der dukker et skilt op med: "The Sims 3 er holdt op med at fungere".
Det går mig så meget på nerverne, og.. argh!
Så jeg kan jo ikke spille sims uden, at det crasher :(
Jeg har kørt igennem CCleaner, AVG, TSR Rigfix og DLL-Files Fixer.
Jeg har siddet og ryddet op i alle mine filer og det hele, og alligevel crasher den.
Jeg har også haft afinstalleret The Sims 3 Pets en gang og derefter installeret det igen, men det er bare det samme :(
Jeg har seriøs brug for hjælp!

Jeg bruger Windows 7, kører det på en stationær computer, har mit sims opdateret, mit sims kører i kompalitets tilstand med Windows Vista.
Er der nogle af jer, der ved, hvad jeg skal gøre?
Avatar billede CasperP Nybegynder
13. april 2013 - 18:15 #1
Hvor meget plads har din computer tilbage på der hvor sims ligger?
Hvor meget ram har din computer?
Og hvorfor køre du sims 3 i kompalitets tilstand med Windows Vista?
Avatar billede NFS Nybegynder
13. april 2013 - 18:29 #2
CasperP -
31,5 GB.
Ved ikke hvor man ser det der ram x)
For at se om det virkede :)
Det plejer at få mit sims til at køre bedre ;D
Avatar billede CasperP Nybegynder
13. april 2013 - 18:33 #3
Fandt lige en tråd på nette med en som havde sammen fejl prøv at læse den igenmen og prøv nogen af de ting som stå i :)
Avatar billede CasperP Nybegynder
13. april 2013 - 18:34 #4
Avatar billede CasperP Nybegynder
13. april 2013 - 18:37 #5
Avatar billede NFS Nybegynder
13. april 2013 - 18:59 #6
Tak :D!
Men jeg tænkte på, om der måske var en, der vil oversætte den her side, da jeg ikke forstår så meget af den.. x)
http://modthesims.info/showpost.php?p=2907354&postcount=1
Avatar billede NFS Nybegynder
13. april 2013 - 19:00 #7
Uh, kigger lidt på det nederste link! :D
Avatar billede NielsErikK Juniormester
13. april 2013 - 19:08 #8
NFS, næste gang du har problemer med sprog, så prøv at runde http://translate.google.dk/

Prøv at indsætte URL i den engelske side og trykke oversæt, så begynder du at browse den engelske side... på dansk (ikke perfekt oversættelse).

Her er som siden ser ud hvis du gør som jeg lige har skrevet:

Du kan huske mig og bad om hjælp med Sims 3, fordi mit spil holdt ned til skrivebordet tilfældigt med ingen fejlmeddelelse. Mit oprindelige indlæg er her , og jeg udstationeret igen her på et senere tidspunkt her . Jeg kan ikke opdatere trådene jeg lavet med den løsning, jeg fandt, fordi de er låst, så jeg vil gerne dele min opdagelse med alt hvad du her. Flyt venligst denne tråd til det passende sted, hvis dette er det forkerte sted.

Jeg har spillet Sims 3 nu på 2 separate occassions for over en time og ikke et crash. Dette fører mig til at tro, hvad jeg har gjort har fastsat bryder helt eller i det mindste reduceres hyppigheden af ​​nedbrud.

Min pc har 4 GB RAM, men apparantely spillet ikke bruge mere end 2GB. Med et program jeg fandt på internettet, har jeg ændret min EXE at tillade spillet at bruge mere end 2GB. Hvis du lider dette problem, kan du ønsker at følge mine instruktioner, og se om det hjælper dig:

1) Download og installer CFF Explorer

2) Kør programmet, klik på mappeikonet eller gå til FIL >> Åbn og find din pc til Sims 3 exe (TS3.exe) normalt findes på C: \ Program Files (x86) \ Electronic Arts \ The Sims 3 \ Spil \ Bin

Opret en sikkerhedskopi af dit originale exe bare incase noget går galt.

3) Klik på filens header til venstre, finde karakteristika på højre og klik på "Klik her" blå knap.

4) Tick "App kan håndtere> 2GB adresserum

5) Ok at og gem ved at klikke på diskette-ikonet eller gå til FIL >> GEM. Overskriv filen, når den beder dig om det.

Dette løst problemet for mig så vidt jeg kan fortælle.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
13. april 2013 - 19:13 #9
URL = link.