Avatar billede bluesnix Nybegynder
12. april 2013 - 20:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Theme i Wordpress Multisite

Mit problem er, at jeg har installeret et nyt theme (Gonzo fra Themeforest), men det virker ikke på undernetsteder i Wordpress Multisite (v. 3.5.1).

Det vil sige, at jeg kan aktivere det på www.domænenavn.com, men ikke på underdomæne.domænenavn.com

Hvis jeg prøver at aktivere det på underdomænet, så får jeg en blank skærm. Det samme sker, hvis jeg prøver "Live view" af temaet.

Jeg har aldrig haft det problem før. Jeg har installeret mange temaer helt uden problemer.

Nogen der har en idé om, hvad det kan skyldes?
Avatar billede lauge Nybegynder
15. april 2013 - 11:22 #1
Rigtig mange WP temaer og plug-ins, er ikke kodet til at virke under multisite.

Hilsen

Peter Lauge
WordPress-konsulent
www.pixelhuset.dk
Avatar billede bluesnix Nybegynder
15. april 2013 - 11:30 #2
Tak. Jeg fandt netop ud af, at det skyldtes et shortcode-modul i Jetpack. Når det er deaktiveret, så virker temaet.