Avatar billede jakobs28 Nybegynder
10. april 2013 - 17:20 Der er 7 kommentarer

chip til Playstation 3

hej

ville høre der er noget der ved hvad jeg, kan gøre vil godt ha en
chip i min  Playstation 3 man har et lille problem for mit system er
4,31 og mange steder hvor man kan købe dem må systemet ikke være over 3,55 hvad kan jeg gøre ? og er der noget men kan gøre ?

:-)
Avatar billede mufod Nybegynder
10. april 2013 - 18:37 #1
prøv at se ind på http://www.mediafire.com/ der kan du download den også læg den ned på en usb. også gendanner du din ps3 til fabriksindstillinger. uden at du er opkoble til nette. så ta stikket ud til det. også når du har gjord det sætter du usb i. og updater dis ps fra usb. i stede for fra nette.....
Avatar billede jakobs28 Nybegynder
10. april 2013 - 18:54 #2
okay fedt har du et link til den som jeg skal hente ?

er ikke den store nørt til det her og lidt mere info hvordan jeg gør
!!!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. april 2013 - 19:11 #3
Husk lige, begge: "Eksperten" promoverer ikke pirateri!
Avatar billede jokkejensen Novice
10. april 2013 - 20:13 #4
#3 > Husk det er hans PS3, så han må gøre med den som han ønsker.

Det har intet med pirateri at gøre? Politiet anholder heldigvis heller ikke alle der kommer ud af jem og fix med en boltsaks, fordi den er skiiide go til at klippe cykellåse over med.. Så lad være med at dømme - Han kan have et hav af årsager der ikke rager os.
Avatar billede jakobs28 Nybegynder
10. april 2013 - 21:51 #5
Giver dig ret :-) har ikke noget og gøre med pirateri og køre 3.55 version er sku da ikke ulovligt !!!!!
Avatar billede jokkejensen Novice
10. april 2013 - 23:10 #6
Det er også fuldt lovligt at chippe den. Held og lykke
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. april 2013 - 07:44 #7
Let stupid diskussion, men ok, vi lader den ligge der... ;-)