Avatar billede vuske Seniormester
09. april 2013 - 11:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Slette min aple-id

Hvordan sletter man en apple-id og opretter en ny
Avatar billede claes57 Ekspert
09. april 2013 - 11:19 #1
ipad: indstillinger/icloud ned i bunden af siden - knap: slet konto
Avatar billede vuske Seniormester
11. april 2013 - 20:30 #2
Tak der var 2 spørgsmål den du svarede på er OK, men det andet er at oprette et nyt ID - når vi siger slet konto står der at alle billeder i iCloud slettes, hvad gør jeg lige der, har ID'en noget at gøre med iTunes ellers kan der måske tages en kopi der - undskyld den sene besvarelse det er ikke min ipad det drejer sig om
Avatar billede claes57 Ekspert
11. april 2013 - 20:43 #3
du skal installere fx dropbox på ipad, og kopiere alt fra icloud til dropbox. Og alle billeder fra ipad skal til dropbox - der vil intet være tilbage på ipad efter nulstillingen.
Derefter oprettes ny id (på en ny email for at undgå fejl). Og der logges ind på dropbox, og ting hentes ned til den nye icloud.
Avatar billede vuske Seniormester
13. april 2013 - 14:24 #4
Hele problemet er at den der har den Ipad ikke kan huske sin kode til AppleID så kan vi vel også få et problem med at installer Dropbox, jeg har prøvet at gøre det på min egen Ipad, men hvordan kopierer jeg det over på dropbox, det kan jeg ikke se
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2013 - 15:22 #5
jf apple icloud faq http://help.apple.com/icloud/#mmfc0f1a3b :
Hvis du ikke kan huske din adgangskode, eller du får vist en meddelelse om, at din konto er deaktiveret af sikkerhedsmæssige årsager (hvilket betyder, at en person forgæves har forsøgt at logge på flere gange), skal du nulstille din adgangskode på webstedet Mit Apple-id (appleid.apple.com/dk).
Avatar billede vuske Seniormester
19. april 2013 - 10:06 #6
send et svar, så får du point - jeg kan se din besvarelse er brugbar
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2013 - 10:45 #7
bare luk selv
Avatar billede vuske Seniormester
19. april 2013 - 11:37 #8
Vil du ikke have point
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2013 - 12:24 #9
nej - det er ligemeget.
Avatar billede vuske Seniormester
06. maj 2013 - 15:22 #10
ok så ta'r jeg dem selv