Avatar billede aks1 Nybegynder
08. april 2013 - 14:05 Der er 6 kommentarer

Unblock-US spørgsmål

Hejsa,

Det forholder sig således at jeg gerne vil have muligheden for at skifte til en amerikansk IP adresse i ny og næ.
Men jeg er i tvivl om, om jeg låser min unblock-us bruger til en bestemt IP adresse.
Scenariet:
Hvis jeg hjemme hos en ven opretter min konto hos unblock-us, er jeg så låst fast til hans IP, eller står det mig frit for at skifte lige meget hvor jeg befinder mig henne?

Sidespørgsmål:
Såfremt det kan lade sig gøre at skifte IP andre steder fra, er det så også muligt at bruge servicen i udlandet?

På forhånd rigtig mange tak :)

Mvh. Anton
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 14:16 #1
Jeg antager det er en vpn som du logger på med brugernavn og ikke bestemt ip så du burde kunne logge på hvor som helst fra.. Hvis det jeg antager er korrekt.
Avatar billede aks1 Nybegynder
08. april 2013 - 15:58 #2
Altså jeg har ikke megen viden om det desværre - men grunden til mit spørgsmål er, at jeg benyttede mig af deres 7 dages trail fra en vens IP.
Han ville selvfølgelig også gerne selv benytte sig af de 7 gratis dage, men efter jeg havde oprettet mig, kom systemet med beskeden om at der kun kan være 1 trail pr. IP adresse.
Så derfor tænkte jeg om det ændrede sig, når man bliver fast betalende bruger.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 16:16 #3
Det tror jeg ikke, lyder som om denne ip er endt i et filter som gør at der ikke kan oprettes prøve periode fra den.. Du kan lave en fra din ip til din ven :-)
Avatar billede lclemens Nybegynder
08. april 2013 - 16:35 #4
Ifølge deres hjemmeside, skal man bare logge ind der, når ens ip ændrer sig.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 16:50 #5
Er faktisk i tvivl om hvad det er, det ligner dns, men det lyder som en vpn funktion.. Vil da lige teste og se om det virker sådan som de fremviser det...
Avatar billede lclemens Nybegynder
08. april 2013 - 16:54 #6
Det er dns og proxy i et. De omskriver ip-adresserne på udvalgte hjemmesider, så trafikken føres gennem dem.