Avatar billede Beach Mester
07. april 2013 - 22:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Auto hop på nærmeste WiFi

Skal sende den gamle til USA hvor han kommer til at bo på ca. 14 forskellige hoteller, de fleste med internetadgang. Har bikset en Win7 maskine sammen til ham som han kan bruge på turen til upload af billeder mm.
Kan man indstille windows til automatisk at hoppe på det "nærmeste" netværk eller skal jeg i krig med at undervise ham i hvordan han gør det manuelt?

//B

PS: Den gamle ligger IKKE i overhalingsbanen mht. IT
Avatar billede Blueeyez Mester
07. april 2013 - 22:36 #1
Lav en billed guide.. Der er jo nok kode på de trådløse netværk.. Og så er han jo lige vidt ;-)
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2013 - 06:28 #2
Ja, lav en billed guide med lidt tekst.
Avatar billede Beach Mester
17. april 2013 - 19:36 #3
Hmm...
Nu har han været på farten i en uge uden at kunne finde ud af af koble sig på nettet via min ret udførlige guide med billeder og hele pivtøjet:-(
Viste egentlig godt det var det der ville ske, men gav det en chance, jeg kunne jo tage fejl af hans skjulte talenter.
Om det er mig der har fejlet i "manualen" som ligger på desktoppen eller ham det må i selv bedømme når han kommer hjem. Nåede jo ikke lige at kopiere "manualen" i html inden han fik maskinen og en 2-timers gennemgang af den.

Men kan vi ikke blive enige om at jeg ikke har fået det jeg efterlyste?

//B
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2013 - 19:45 #4
Det kommer jo an på hvorfor han ikke kommer på wifi.. Kan skyldes:

Dårlig guide
For hurtig gennemgang
Aldrig skullet logge på wifi (så han har kun teori)
Problemer med wifi de steder han er.

Vil råde dig til at afvente til du får feedback :-)
Avatar billede Beach Mester
17. april 2013 - 20:15 #5
Skal skam nok vente, ville bare lige give lyd fra mig så i ikke tror jeg er en af de mange det bare lader trådene ligge åbne.

//B
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2013 - 20:45 #6
Bare iorden ;-)
Avatar billede Beach Mester
15. november 2014 - 03:09 #7
Fik aldrig fuldført hvad jeg skriver, så jeg lukker og acceptere men mangler lige et svar...

//B
Avatar billede Beach Mester
25. november 2014 - 00:28 #8
Intet svar... Jeg lukker...

//B