Avatar billede mette12 Nybegynder
07. april 2013 - 00:17 Der er 2 kommentarer

Musik fra ipohone til computer

Hej

Nogle der kan fortælle hvordan jeg overfører musik fra min iphone til computeren vha. itunes.
Min gamle bærbar virker ikke længere, så jeg vil have al min musik fra min iphone på min nye bærbar.
Jeg må indrømme at jeg synes at Itunes er lidt indviklet :/
Nogen der kan hjælpe?
hvad gør jeg trin for trin
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
07. april 2013 - 01:59 #1
Er det ikke noget med at itunes kun vil have man overføres fra 1 computer også hvis man installer itunes på en anden så skal man slette alt det musik man har eller sådan noget ?

Det er i hvert fald noget lort.
Avatar billede Blueeyez Mester
07. april 2013 - 09:42 #2
#1 det er fordi de ikke ønsker folk kan dele ;-)

En løsning - http://www.i-funbox.com/

Der findes os itools.hk men deres side er vidst nede og copytrans og mange flere.