Avatar billede lucashunt Praktikant
06. april 2013 - 14:36 Der er 2 kommentarer

ny stationær virker ikke;((

Hej har købt en stationær til 6000 og windows 8 ved siden af.

mit problem er at når jeg sætter min stationær til skærmen kommer der ikke noget billede frem:(. jeg prøver at sætter driver diskene i, windows 8 men der sker stædig ikke noget. er der nogen her der kan hjælpe mig med det problem?

På forhånd tak;))
Avatar billede jtt Nybegynder
06. april 2013 - 14:48 #1
Hej.

Kan det tænkes at din nye computer har både et onboard grafikkort og et indsat grafikkort.  ?

Når du tænder PCen går blæseren igang, kører harddisken ?
Avatar billede htx98i17 Professor
06. april 2013 - 15:39 #2
hvis du selv har samlet den, har du så sat strøm til grafikkortet om nødvendigt?