Avatar billede baage Nybegynder
04. april 2013 - 13:11 Der er 6 kommentarer

når jeg forsøger at udstede certifikat til VPN via vores certifikatserver kommer der fejl:

Jeg har et problem når jeg forsøger at udstede et nyt certifikat til VPN via vores certifikatserver, så kommer fejlen:

"In order to complete certificate enrollment, the web site for the Camust be configured to use HTTPS authentication."

jeg kan huske at problemet ligger et sted i internetindstillinger/
egenskaber/pålidelige websteder.
Jeg håber der er en der ved hvad for sikkerhedsændringer jeg skal lave i internetindstillinger.
på forhånd tak.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. april 2013 - 15:04 #1
Hej.

  Sitet skulle gerne som udgangspunkt acceptere HTTPS, så du erstatter ganske enkelt dit HTTP i adresselinjen med HTTPS.

De bedste hilsner
Avatar billede jokkejensen Novice
04. april 2013 - 17:43 #2
Det kan skyldes et hav af årsager, fejlen i browseren fortæller ikke altid lige præcis hvad der er galt, det vil lette eventuelt uvedkomne adgang.

Hvordan har du opsat dit SSL cerificat, det er højest sandsynligt bindingen mellem site og certifikat der driller, iis skulle gerne redirecte til https hvis opsat korrekt.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. april 2013 - 17:45 #3
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. april 2013 - 19:54 #4
#2

  Vrøvl: Den vil lige præcis opføre sig som han beskriver der, hvis han tilgår sitet [cersrv] via almindelig HTTP.
Avatar billede baage Nybegynder
04. september 2013 - 10:56 #5
tak for hjælpen, jeg fik hjælp andetsteds fra.
Avatar billede baage Nybegynder
04. september 2013 - 10:59 #6
hvordan giver jeg point her..?? det er ikke let