Avatar billede Jannickhess Professor
03. april 2013 - 14:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Telia - snyder

Pas på hvis Telia tilbyder Gratis mobilt bredbånd du kommer til at betaler for det
Jeg har således betalt dem 700 kroner for noget de har lovet var Gratis

Er der andre der har oplevet det samme?

Jh
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. april 2013 - 15:10 #1
Er der noget der er for godt til at være sandt...

Hvorfor skulle du få gratis mobilt bredbånd?
Avatar billede Tetris_prime Nybegynder
03. april 2013 - 15:13 #2
Jeg har ikke lige oplevet noget helt magen til, men jeg har oplevet flere gange at mit 4G bredbånd på 100GB/måneden for 399 stiger uforklarligt, når man så ringer til dem så får man bare en sang fra de varme lande.
Så der skal jeg ikke være igen.
Avatar billede Locodk Nybegynder
03. april 2013 - 15:14 #3
Altså stofa tilbød mig 3mdrs gratis BB tog dog ikke imod, men tror det er ganske almindeligt at man tilbyder ting gratis for at få folk hooked på det, så det efterfølgende betaler for at beholde det.

Så selvom det er gratis, er der vel altid en udløbsfrist eller andre begrænsninger på det - hvad var Telia's forklaring på regningen?
Avatar billede Blueeyez Mester
03. april 2013 - 15:14 #4
Fik du det på skrift? Altså at det var komplet gratis og uden omkostninger for dig?
Avatar billede vagn99 Nybegynder
03. april 2013 - 15:24 #5
Jeg har været kunde hos Telia, og jeg mener ikke de snyder, men din dokumentation er ekstrem dårlig.
Jeg kan til gængæld nævne at 3 snyder så vandet driver. Her skal du virkelig have luppen fremme og læse alt det med så små bogstaver at du kun trodede det var nuller på papiret.
Flyt en konto fra dem selv om der er måneder tilbage af 6mdr. perioden. Det gør de gerne. De lukker også omgående din konto, og du kommer blot til at betale uden at få nogen ydelse. Og her er der ingen kær mor. Din konto er lukket, og selv om det var en fejl, rager det ikke dem. Du kan betale igen ved kasse 1 plus de måneder du skylder.
Telia kan man da tale med. Det var iøvrigt dem, som kom til at lukke min konto ved en fejl. Men de dækkede da beløbet via gratis abonnement til beløbet var afregnet, så jeg tabte ikke noget.
Avatar billede lclemens Nybegynder
03. april 2013 - 15:52 #6
Ting kan være gratis på mange måder. Internetforbindelsen kan f.eks. være gratis, men ikke trafikken.

:o
Avatar billede Jannickhess Professor
03. april 2013 - 17:32 #7
Det  var i forbindelse med at jeg købte en ny iPhone at sælgeren sagde at han kunne tilbyde mobilt bredbånd helt Gratis i et halvt å frem, men det var en stor Løgn. Jeg kender to der havde fået samme tilbud de har fået lovning på at få pengene tilbage igen, dengang skrev jeg under på en underskrifts plade og fik ikke kontrakten at se da de sagde at printeren ikke virkede.

Charlotte & sasja har fået lovning på at få pengene igen da de begge var blevet lovet det samme som jeg i cirka samme periode

Så nu venter jeg på at Telia ringer til mig om nogle dage og gir mig et svar

Jh
Avatar billede lclemens Nybegynder
03. april 2013 - 17:41 #8
Det man kalder for en sandhed med modifikationer. Dem skal man passe på.
Avatar billede Jannickhess Professor
03. april 2013 - 18:05 #9
Jeg har lært af dette at jeg skal have det på skrift
Hvis jeg kommer ud for at få tilbudt noget "Gratis"

Jh
Avatar billede Blueeyez Mester
03. april 2013 - 18:08 #10
#7 Læs før du skriver under på noget ;-)
Avatar billede Jannickhess Professor
04. april 2013 - 10:03 #11
Der blev sagt inde i Telia Butikken, at det er Helt Gratis det næste halve års tid.

Jeg er så udemærket klar over at når det halve år så er overstået, så vil det begynde at koste penge,
Men fra første mdr. begyndte det alligevel at koste penge, selvom han sage at det er Helt Gratis i et halvt år.

JH
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2013 - 23:18 #12
Telia snyder med telefontiden.
jeg havde nogle timer pr md for et fast beløb, og fik aldrig den tid jeg havde betalt for.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 21:31 #13
Afmelder tråden.
Avatar billede Jannickhess Professor
18. april 2013 - 00:00 #14
jeg lukker tråden, da jeg ikke lige syntes der var nogen svar jeg kunne bruge til noget.

JH