Avatar billede vejmand Juniormester
02. april 2013 - 12:46 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Logo - opløsning

Jeg har samme problem som denne spørger: http://www.eksperten.dk/spm/979158

Lavede for lang tid siden hurtigt et logo til brug på web og mails, og til udskrift på brevpapir og lign.
Det virker fint.

Nu kunne jeg godt tænke mig, at logoet kunne bruges til tryk af forskellig art. (Skulle nok have tænkt på det lidt før.)  :-)

Link til logo:
http://gupl.dk/694451/
http://gupl.dk/694454/

Er der evt. nogle steder man kan få det gjort online, og hvad koster det ca.?

På forhånd tak.
Avatar billede Himbear Nybegynder
02. april 2013 - 12:53 #1
Hej Hr. Vejmand :-)

Det er ikke noget problem at få teksten sat op, men det er værre at tegne fuglene op. Har du dem slet ikke større?
Avatar billede vejmand Juniormester
02. april 2013 - 13:06 #2
Desværre nej, tænkte ikke på det dengang......fandt bare disse ænder, og brugte dem som de var.

Men, kunne det evt. lade sig gøre at lave noget lign.?
Behøver ikke være helt magen til, bare derhen af.  :-)
Avatar billede Himbear Nybegynder
02. april 2013 - 13:13 #3
Jo vi kan nok finde på noget andet, man kan købe noget grafik som kan bruges.

Jeg arbejder som freelance grafiker og hvis du gerne vil have min hjælp til det, så vil jeg gerne give en pris på det. Du kan finde mine kontaktoplysninger på min hjemmeside :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
02. april 2013 - 13:22 #4
Har kontaktet dig, så må vi se.  :-)
Avatar billede ebea Ekspert
02. april 2013 - 13:58 #5
Hej vejmand! Jeg laver dig et udkast i løbet af aftenen, eller i morgen, og så kan du se på det; hvis ikke du har fundet ud af andet i mellemtiden :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
02. april 2013 - 17:15 #6
Okay ebea, tak.

tino_bh er på stand-by, indtil jeg ser om dit forslag kan bruges.  :-)
Avatar billede ebea Ekspert
02. april 2013 - 19:10 #7
Hej Vejmand! har du et sted (email) hvor jeg kan sende forslagene?.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. april 2013 - 19:22 #8
Jeg har sendt en besked med min e-mail adresse......
Avatar billede vejmand Juniormester
03. april 2013 - 18:25 #9
ebea har tilsyneladende løst opgaven for mig.
Desværre kan jeg ikke se det endelige resultat, da jeg ikke kan åbne .ai filer.
Men ebea har sendt mig et .jpg billede, og det ser rigtig ud.

.ai filen kan ses her:
http://gupl.dk/694517/

ebea, vil du sende et svar, så vil jeg acceptere det, når jeg på en eller anden måde har fået set .ai filen.

Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
06. april 2013 - 10:45 #10
Jeg har tilladt mig at konvertere ebeas .ai fil til .pdf fil.

Den kan ses her :

http://gupl.dk/694651/

Den skulle gerne være meget nøjagtig og i meget stor opløsning.

Om du kan bruge .pdf filen direkte til tryk ved jeg ikke; men ebeas .ai fil er i hvert fald klar til tryk.

Jeg behøves ikke point.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. april 2013 - 10:56 #11
Tak for det, jernrosen3.

Jeg har faktisk efterfølgende modtaget en .pdf fil fra ebea, det burde jeg selvfølgelig have skrevet herinde, så andre ikke bruger tid på det, sorry.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
06. april 2013 - 11:27 #12
Det er bare ok - håber du har held med det videre arbejde *S*
Avatar billede vejmand Juniormester
10. april 2013 - 05:34 #13
ebea, vil du sende et svar, så jeg kan få lukket spørgsmålet.....
Avatar billede vejmand Juniormester
23. april 2013 - 07:47 #14
ebea, jeg lukker spørgsmålet snart.
Hvis du vil have point for din store tålmodighed og hjælp, skal du sende et svar.
Avatar billede ebea Ekspert
29. april 2013 - 15:04 #15
Luk du bare spørgsmålet, og spar dine point!