Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
01. april 2013 - 17:06 Der er 1 kommentar

iMac som ekstern skærm - MacBook Pro

Hej eksperter!

Jeg har en ældre model af en iMac som jeg gerne ville bruge som ekstern skærm. Har fundet ud af, at min 2010-model MacBook Pro, ikke fungere med Thunderbolt kabler. Har søgt, og har hørt, at jeg kan bruge et mini displayport kabel, men står ikke lige inde med et.

Har to Mini Displayport til VGA adaptere, så ville høre, om det var muligt at lave denne forbindelse: Mini Displayport til VGA til Mini Displayport?

Mvh
Phillip Varsted
Avatar billede MacTek Nybegynder
01. april 2013 - 18:52 #1
Hvis din imac er ikke en fra sent 2009 og derefter, findes funktionen "Target display mode" desværre ikke på din imac.
Har ikke selv forsøgt at tilslutte med den kombination af kabler men der vil i hvertfald ikke ske noget ved din imac hvis du prøver.