Avatar billede tribumd Nybegynder
29. marts 2013 - 20:50 Der er 3 kommentarer

Scan til email win xp

Pludselig er det ikke muligt at sende scannede dokumenter til outlook fra brother 7055 scanner? Scanneren timer ud og der sker intet. Vælger jeg at hente en scanning via pc, til billedmappe eller med medfølgende software er der intet problem.

Dvs. Der er forbindelse og scanner virker. Hvor i outlook skal jeg ind og ændre eller hvad er der galt?

På forhånd tak

Bo Jakobsen
Avatar billede 220661 Ekspert
30. marts 2013 - 08:24 #1
Det er højreklik på filen med "send til postmodtager" der ikke virker?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. marts 2013 - 08:33 #2
Har du arbejdet med andre browsere, og afinstalleret dem igen?
Prøv evt at gå i IE og i indstillinger-programmer.
Er det de rette standardprogrammer som står der?
Mine indstillinger her er:
html editor = Microsoft Word
E-mail = Outlook Express (skal være Outlook hos dig)
Nyhedsgrupper = Outlook Exspress (skal være Outlook hos dig)
Avatar billede tribumd Nybegynder
30. marts 2013 - 18:25 #3
Der er kun IE som er installeret. Jeg prøver at kigge i indstillinger :-) Tak!