Avatar billede Mekaniker78 Nybegynder
29. marts 2013 - 10:01 Der er 2 kommentarer

Drivers

Prøver at oprette spørgsmålet her(Har stillet det samm spørgsmål et andet sted)

phoenix bios R2.01 9-1-2008
Har fået en bærbar genex 8227DMP.

Har formateret den hvor jeg lavede 1 partion, men da com startede op, var harddisken drev D: og et flytbart drev C:.

Der var ingen flytbare drev i pc?

Under installationen af XP kunne man ikke læse de forskellige trin, men jeg har prøvet det så mange før, så jeg vidste hvad jeg skulle.

Det hele mit spørgsmål går ud på er:

Jeg tror bios er skidt.

Jeg kan ikke finde noget program/opdatering til bios.

Batteriet kan jeg heller ikke finde.

Nogle der ved hvordan man nulstiller bios helt(ikke load optical diffults)?

Eller hvor der findes en bios opdatering?

Bundkort er: Intel santa rosa CRB (u2e1)
Chipsæt: PM965

phoenix bios R2.01  9-1-2008.
29. marts 2013 - 11:17 #1
Altså du har (forsøgt) at instalere XP komplet ?
Har du 100% "Nedlagt partion" "opret partion" "formateret" "instaleret"  ... osv
Og så oplever du det beskrevne ???
Avatar billede Mekaniker78 Nybegynder
29. marts 2013 - 18:03 #2
Hej.

Fjernede alle partioner og brugte segate hd tools til at slette/overskrive hd af flere omgange.

Men den skriver ren volapyk.

Man ved kun hvad der skal stå på skærmen under installation fordi man har rodet en del med det.

Når jeg speccy og tager navnet på mit motherboard, kan jeg ikke finde det på nettet.

Kunne godt tænke mig nye drivers til alt også bios.

Har idag lagt vista på uden problemer???