Avatar billede julemanden2012 Nybegynder
27. marts 2013 - 21:25 Der er 1 kommentar

Underlige farver og foto/billede layout på netsider.

I disse dage oplever jeg et mærkeligt fænomen, når jeg surfer på nettet.
Farven på siderne ændres; selv Google forsiden har sort baggrund i stedet for hvid, min IGoogle har sorte felter og gul skrift, andre sider jeg kender godt har skiftet farve ofte til skingre blandingsfarver. Det gælder ikke alle sider, men det gælder mange. Fotos falder forskelligt ud; nogen forbliver som de plejer, mens andre nærmest ligner et gammeldags negativ. På min kones labtop er alt normalt.
Jeg har prøvet:
At skifte fra internetkabler til mobiltbredbånd.
At skifte og teste forbindelser mellem skærm og PC.
Uendelige "rensningskure" med programmer fra Advanced Systems.
Kørt antivirus AVG helt igennem.
Været inde i relevante opsætninger i controlpanel
Har haft en TeamViewer session med en kammerat, der "ser" det samme som mig.
Jeg har prøvet at systemgendanne.. men det vil systemet ikke være med til.
Fjerne Google og geninstalleret det.

Hvad er gået forud:
Egentlig ingenting. Men jeg konstaterer, at noget af det sidste var, at jeg lavede en video-på-skærm optagelse med Ashampoo's Snap 6. Har derfor fjenet programmet, og geninstalleret det også.

Jeg har vridt min fantasi, men nu synes jeg virkelig  ikke, at jeg kan se flere muligheder.
Enhver hjælp vil være stærkt påskønnet..

Med tak,
CarstenD
Avatar billede milter Ekspert
27. marts 2013 - 23:02 #1
Sker det kun på internetsider?