Avatar billede wittenborg Nybegynder
27. marts 2013 - 19:37 Der er 5 kommentarer

Facebook - popup

Hej eksperter :-)

Jeg er administrator for en gruppe på Facebook og har et stort behov for at folk læser de regler der er for gruppen.
Trods utallige opslag og fremhævninger som opfordrer folk til at læse reglerne er der stadig alt for mange som tror det er et tilbud og ikke et reelt ønske.
(der er over 5000 brugere i gruppen)

Er det muligt at lave en pop-up som dukker op når folk går ind i gruppen ?
Jeg tænker på en pop-up hvor jeg kan skrive reglerne i hovedpunkter og folk skal klikke f.eks "videre" før den forsvinder.
Er det muligt - og hvis ja - kan det så sættes op så den kun dukker op 1 gang om dagen ... eller 1 gang ialt (medmindre cookies slettes)

Jeg har søgt og søgt og har også fundet enkelte sider som måske kunne omhandle dette, men det er simpelthen volapyk for mig da de tips & tricks der kommer som regel betyder at jeg skal læse 5-6 andre emner også.

Jeg håber nogen herinde kan hjælpe :-)
Avatar billede finb Ekspert
27. marts 2013 - 22:34 #1
Kunne du ikke logge dem af, når de overtræder ?
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2013 - 22:59 #2
Man kan ikke lave en popup, det eneste jeg tror du kan gøre er, at skrive reglerne under om/kort beskrivelse.
Jeg har også selv en gruppe på facebook, den har dog kun 23 liks...
Avatar billede wittenborg Nybegynder
27. marts 2013 - 23:35 #3
Jeg har i forvejen reglerne stående i "om", men det kniber med at få dem læst. De står endda med store bogstaver i coveret - lige lidt har det hjulpet.
Så en perfekt løsning ville være noget hvor de ikke ville kunne undgå at skulle foretage sig et eller andet inden de kunne gå igang på siden.

Man kan ikke logge medlemmer af - kun smide dem ud af gruppen og det synes jeg måske er lige drastisk nok :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 00:11 #4
Må jeg vide hvad gruppen hedder?
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 02:11 #5
ku kan ikke lave noget på facebook andet end at bruge det som det er.
så popup er IKKE muligt.