Avatar billede Lennon123 Nybegynder
27. marts 2013 - 15:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Download fra dr.dk/tv

Jeg har med fornøjelse brugt olsensweb.dk til at finde bl.a. Bonderøven og downloade den med rtmpexplorer, så jeg kunne se den, når jeg ikke var hjemme (uden netforbindelse). De seneste dage har jeg været ude af stand til at gemme. Downloaderen genstarter hele tiden. DR skriver, at de har problemer med deres side, men når jeg er på nettet, ser det ud til at virke. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede klt Seniormester
27. marts 2013 - 16:17 #1
Et hint - på Snedker's blog kommer der løbende gode råd til hvordan man kan optage fra DR (og mange spændende ting):

http://www.fagbladet3f.dk/temaer/digitalt
Avatar billede Lennon123 Nybegynder
28. marts 2013 - 15:17 #2
Tak for hurtigt svar.

Det bringer mig imidlertid ikke nærmere. Jeg har prøvet at optage lidt rundt på dr ved at følge proceduren beskrevet på http://www.fagbladet3f.dk/temaer/digitalt/54e4222e83ec40c3a5f57af22d80fe08-20130222-saadan-optager-du-fra-drdk

Jeg får lov at optage 2-4 %, hvorefter jeg får at vide, filen ikke kunne læses, så det ser ud til, at dette er et generelt problem for i hvert fald en lang række af download-værktøjer. WMR14 kan komme igennem udsendelsen, men efterlader et "hakkende" resultat uden lyd.
Avatar billede Lennon123 Nybegynder
27. maj 2013 - 16:14 #3
.