Avatar billede Velthos Nybegynder
27. marts 2013 - 06:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Findes der en mikrofon som kun reagerer på din stemme?

Titelen siger næsten det hele :)

Det kunne være meget smart at have sådan en mikrofon, så man kunne hører sounds på gode højtalere uden at skype-vennen skal høre det :)
Snakker ikke om noget headset
Avatar billede CasperP Nybegynder
28. marts 2013 - 20:16 #1
Nogen af mine venner bruger

Blue yeti og det funger godt jeg kan ikke høre mig selv når jeg snakker og de bruger højtaler :)
http://www.amazon.com/Blue-Microphones-Yeti-USB-Microphone/dp/B002VA464S/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1364498101&sr=8-2&keywords=blue+yeti

Der er også den lidt billgere
Blue snow ball som ikke er lige så godt men skulle kunne gøre det
http://www.amazon.com/Blue-Microphones-Snowball-Microphone-Aluminum/dp/B002OO333Q/ref=sr_1_1?s=musical-instruments&ie=UTF8&qid=1364498146&sr=1-1&keywords=blue+snowball
Avatar billede CasperP Nybegynder
28. marts 2013 - 22:33 #2
Tak er glad for jeg kunne hjælpe :D