Avatar billede cali1 Mester
26. marts 2013 - 21:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Zyxel P2602 hw d1

Hej - jeg har investeret i ovennævnte router og har sat den op til Telenor og den kan sagtens komme på nettet.

Men da jeg skulle på den trådløse enhed virkede den ikke, der er lys i wlan, dsl og internet.

Jeg har ikke aktiveret mac adgangsadresser.

Kan end ikke bruge wlan selvom jeg ikke har kodet adgangen - så nu er jeg ved at være løbet tør for ideer.

Håber i herinde kan hjælpe - jeg kører w7 ult - 32bit.

På forhånd tak.
Avatar billede cali1 Mester
26. marts 2013 - 21:51 #1
Når jeg prøver at logge på med min mobil angives signalet som fremragende...., men desværre ingen mulighed for adgang.
Avatar billede Madsgadeberg Nybegynder
26. marts 2013 - 22:29 #2
Din router broadcaster et ssid (navnet på det trådløse signal). Kan du set det under trådløse netværk eller ikke?
Avatar billede cali1 Mester
27. marts 2013 - 06:25 #3
Ja jeg kan godt se mit ssid.
Avatar billede cali1 Mester
27. marts 2013 - 19:05 #4
Fik det til at virke ved at resette routeren er par gange og pludselig var der forbindelse.