Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2013 - 23:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Server 2008 R2

Jeg sider her og vil oprette min egen hostet webhotel + hvor jeg tildeler Game server. Men jeg bruger Windows Server 2008 R2. Og jeg aner intet om hvilken form for sikkerhed jeg skal have på. Såsom Firewall. Anti Virus, osv. Ja jeg bruger jo selv anti virus på min egen computer "Kaspersky" Men dette er jo ikke et produkt til Server version. Men hvad er der ellers af sikkerhed til en Windows Server. Hvilken form for sikkerhed bruger de store virksomheder? Firewall, Anti Virus, Anti DDOS, Hvilken programmer snakker vi om her, er der noget godt til billige penge, eller gratis. til Windows Server 2008 R2.

Nogle som kan nævne nogle programmer, eller guides til indstillinger i selve Windows server, hvor man skal sætte noget op for mere sikkerhed.
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2013 - 00:04 #1
Avatar billede martens Guru
26. marts 2013 - 09:54 #2
Hvad er det helt konkret du vil bruge serveren til ..?
Hvad hastighed sidder du på ?

Det er jo også noget dyrt software, hvis du skal betale for det ;o)
http://www.pricerunner.dk/sp/windows-server-2008-r2.html
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2013 - 15:34 #3
#2. Det jeg vil jo er at lave game serveres og have et domain tilkoblet serveren.

Forbindelsen lige nu er 5/1 Men dette er kun medelirtidlig, indtil jeg får fiber her på 90/90. Hvor jeg har mulighed til at have nogle gode Game serveres.

Men ja gode software er jo dyre, men du skulle vel ikke kende nogle hvor det næsten er ligeså godt til billiger penge.? Det skal jo også være noget jeg kan betale, uden at skal bruge 10 år på at få pengene ind på igen :D
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2013 - 17:46 #4
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2013 - 20:46 #5
#4 Jeg har Windows Server 2008. Som jeg skriver, så køre jeg med Windows Server 2008 R2. Og mangler det ikke, jeg mangler beskyttelse software. Som anti virus, Firewall. og andre stykke software som kan beskytte en server imod overbelastning fra nettet, hackker, osv.

Så desværre jeg kan ikke bruge det du har sendt da jeg allerede bruger det.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 00:40 #6
kan du ikke kikke her http://serverguider.dk/
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 09:09 #7
#6 Jeg har haft kigget der. Siden så  spænderne ud, men fandt hurtig ud af at jeg ikke kan bruge den til noget da man skal betale for at oprette sig som bruger der. :/
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 15:53 #8
du kan godt se videoen
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2013 - 16:51 #9
Anden løsning fundet.