Avatar billede Louis30 Nybegynder
24. marts 2013 - 12:27 Der er 11 kommentarer

Min browser virker ikke...

Jeg håber, jeg slår det her spørgsmål op det rigtige sted...

Jeg har for få dage siden downloadet Internet Explorer 10. Efterfølgende virker min browser ikke mere - dvs. man kan skrive web adresser i den, men når man trykker Enter, sker der intet, og det begyndte lige efter computeren havde genstartet efter downloadningen af IE 10.

Er der nogen af jer, der kender til dette problem og evt. kan hjælpe med en løsning... er lidt opad bakke kun at kunne komme rundt på nettet via Google :)

På forhånd mange tak!
Avatar billede dani5927 Nybegynder
24. marts 2013 - 13:04 #1
Mit forslag ville klart være at bruge Google Chrome :)
Avatar billede Louis30 Nybegynder
24. marts 2013 - 13:59 #2
Det har jeg forsøgt, men synes ikke det virker ligeså godt. Vil hellere have et løsningsforslag til at fixe min "ødelagte" browser :)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
24. marts 2013 - 14:50 #3
Prøv og tryk retur så. Eller tryk på pilen der peger til højre.
Tryk på alt og ctrl og shift nogen gange og se om det så virker.
Tryk F4 skriv en adresse også se om det virker med enter.

Ellers kunne du prøve og gå ind i "Kontrolpanel\Programmer\Programmer og funktioner\Installerede opdateringer" og afinstaller Windows internet explorer 10.

Så kommer du tilbage til IE9. Så kan du eventuelt prøve og opdater igen.

Du skal jo bare genstarte en million gange men sådan er det med microsoft. Hvis du vælger en anden browser kan du bruger det med det samme uden at genstarte.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2013 - 15:35 #4
#1 løser det problemet !
@louis30 hvilke styresystem.
Jeg har IE 10 på W7 og har ikke haft problemer. Er hele din computer opdateret.

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/tips-for-solving-problems-with-internet-explorer
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2013 - 15:37 #5
Jeg ved godt at mit omhandler IE 7 og IE 8, problemerne kan være de samme på IE 10.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2013 - 15:39 #6
Jeg ved godt at mit link omhandler ...
Avatar billede Louis30 Nybegynder
24. marts 2013 - 15:48 #7
@ peterolsen123: Jeg har Windows 7. Når du spørger om hele computeren er opdateret, hvad mener du så? Jeg gik ind på Windows hjemmeside og hentede download og kørte den, og så genstartede computeren.
Er der mere der skal downloades / opdateres i den forbindelse?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. marts 2013 - 16:00 #8
Der menes om du har indstillet computeren til at hente opdateringer automatisk, når de udgives.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. marts 2013 - 16:01 #9
IE 10 er jo en brugerdefineret opdatering, som ikke listes som vigtig.
Avatar billede Louis30 Nybegynder
24. marts 2013 - 16:24 #10
Jeg er ikke klar over om den er stillet op til automatisk opdaterin - kan man se det et sted? Beklager min uvidenhed :)