Avatar billede per0085 Nybegynder
23. marts 2013 - 16:02 Der er 2 kommentarer

Facebook

Jeg har nu ikke kunnet skrive meddelelser å Facebook. Min profil er " Marstal IF super supporter " og jeg oplyser om alt hvad der rører sig i Marstal IF og desuden alt om fodbold. Profilen har mange venner og likes, men nu kan jeg ikke slå noget op offentligt på min profil. Der kommer en dialogboks op med teksten " For at planlægge dit opslag, skal du føje årstal til den dato, du har valgt."
Sådan har det aldrig været før ca.17.3.2013 og jeg aner ikke hvorfor. Alle kan skriver til profilen, men jeg kan ikke sende nyheder.
Jeg har gjort alt for at finde ud af hvad årsagen er og prøvet at indbette problemet, men det er udelukkende robotsvar, eller også oplyser FB at man har modtaget min kommentar, men kan ikke love at de svarer på alle og det forstår jeg, men hvad i alverden gør vi så.
Mvh
Per Egholm
5960 Marstal.
Måske har jeg misforstået sitet?
23. marts 2013 - 16:18 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2013 - 18:20 #2
er dato korrekt på pc?