Avatar billede terib Nybegynder
21. marts 2013 - 16:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logo på faktura i gammel c5

Hejsa,
Kan det lade sig gøre at sætte et logo in på fakturalayout på en ældgammel c5 (ver. 1.6), og hvordan?
På forhånd tak.
Avatar billede jjam Juniormester
21. marts 2013 - 16:11 #1
Måske via udskrift til pdf.
Se på http://pdfprinter.dk/
Avatar billede jokkejensen Novice
21. marts 2013 - 18:13 #2
Nu kender jeg ikke omfanget af dine faktura, men da folk arbejde med c5 tror jeg de brugte fortrykt brevpapir, altså papir fra trykkeri med logo osv på.

Så lav et Word dokument, placer logoet hvor du ønsker, og zap et par 100 ark i gennem, gem Word dokumentet til senere brug :)

/J
Avatar billede terib Nybegynder
22. marts 2013 - 08:36 #3
Hej,
Tak for kommentarerne. Jeg kendte ikke den pdf printer, og er den løsning der kommer tættest på det vi gerne vil.Læg et svar så du kan få point.
Avatar billede jjam Juniormester
22. marts 2013 - 17:16 #4
svar