Avatar billede serverservice Praktikant
21. marts 2013 - 07:03 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvem kan anbefale andre professionelle support sites til IT ?

Hej kan se at jeg ikke har fået et svar på ret mange af mine spørgsmål indenfor support emnet - og det er ved at være år siden jeg har fået kvalificeret tips /hjælp herinde.

Muligt mit niveau har været for højt for eksperten , så vil høre om nogle kan anbefale andre support foraer ?

Det er især support indenfor Windows server /Linux webserver, VPN og netværks teknologi, Mac på firma netværk. Sikkerhed på netværk.

Om det er betalings site er ikke altafgørende
Hvad kan I anbefale og hvad har du god erfaring med ?

Dennis
Avatar billede Blueeyez Mester
21. marts 2013 - 07:59 #1
Kan foreslå følgende:

Linuxin.dk - linux relateret
Nemprogrammering.dk - programmering
Macforumdk - mac relateret
Spywarefri.dk - sikkerhed mm.

Håber nogen af følgende giver pote ;-)
Husk på eksperten.dk består af frivillig hjælp så der er ingen garanti for at de rette folk ser dine spørgsmål, derfor er det tilladt at lukke en tråd og lave den om igen, det kan os hjælpe at give god information omkring ens problem. Den del glemmer de fleste...
Avatar billede 2Mida Praktikant
21. marts 2013 - 11:11 #2
experts-exchange.com / 60$ for 6 mdr, har mange gode indlæg
21. marts 2013 - 11:26 #3
Du skal ud i den store verden.

Google på engelsk.

Kik hos leverandørene, nogle af dem driver deres engne sites.
Google søgninger vil ofte sende dig ind på de sites.
Micro Soft og VMWare har egne sites.
HP har et godt site.

Fordelene ved leverandør sites, et at det er der de proffesionelle søger hjælp, og leverandørens egne folk hjælper.
Avatar billede serverservice Praktikant
22. marts 2013 - 06:48 #4
Hej og tak for gode forslag.

Det bliver nok experts-exchange til fejlfinding.

Måske de her 3 sites:
Linuxin.dk - linux relateret
Nemprogrammering.dk - programmering
Macforumdk - mac relateret

Spywarefri.dk behøver jeg ikke da jeg selv er oplært supporter der i sin tid.

Vil se på Hp når jeg får brug for det.
Har andet support adgang fra mine leverandører og vil gerne holde det enkelt.

I må gerne lægge et svar alle 3 ...  Dennis
Avatar billede 2Mida Praktikant
22. marts 2013 - 08:14 #5
ping
24. marts 2013 - 14:54 #6
HP var også bare et eksempel.
Avatar billede serverservice Praktikant
28. juni 2013 - 13:57 #7
Jeg har oprettet en konto på experts-exchange.com og ærgerligt at eksperten.dk er faldet så meget i niveau.... men forståeligt for alle os der var igennem mange års "Karma" debat og mudderkast .

Det har sikkert skræmt mange væk herfra af nørderne for hvem gider bruge sin fritid på at hjælpe andre gratis og så risikere at blive chikaneret.
Men tak for hjælpen denne gang det var brugbart info.

Kan også være jeg selv er blevet løftet af 4 år som selvstænding freelancer og arbejder i lidt komplekse løsninger