Avatar billede tarang Nybegynder
20. marts 2013 - 20:57 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Iphone 4. min mikrofon lyd forsvinder ved samtale

Vedr. min Iphone 4, min mikrofon/lyd forsvinder ved samtale med modpart. Nogle gange varer det længere tid end andre gange. Men jeg kan sagtens høre dem. Har også men sjældent oplevet at samtalen gennem føres uden disse afbrydelser.
Det er til at blive skør af - er der et kvikt hoved der har løsningen? Tusinde tak for det.
Mvh. Gregor Tarang
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. marts 2013 - 20:58 #1
Eksperten fejl!
Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er dog en god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk..."
http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png
Du kan lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede syvon Nybegynder
20. marts 2013 - 23:30 #2
Hej Tarang

Fårstår så ikke lige hvorfor du opretter dette spm, da du allerede har oprettet spm om det samme. I ktategori Diverse/fridebat. som tydligvis passer bedre til dit problem.

Og denne kategori tydligt er til fejl ved Eksperten.dk

Og som nyt medlem af eksperten.dk vil jeg lige fortælle dig at, det er ikke tilladt at oprette det samme spm 2 gange. :)
Avatar billede tarang Nybegynder
21. marts 2013 - 11:33 #3
Tak for det
Avatar billede tarang Nybegynder
21. marts 2013 - 12:20 #4
Tak for det
Avatar billede syvon Nybegynder
21. marts 2013 - 14:23 #5
husk at acceptere dit eget svar for at lukke